wtorek, 2 października 2012

Ja i mój brat - One Shot


... napisałam go niedawno w trakcie  szkolnej przerwy...:)  Miałam wenę na coś z rodzeństwem i jest!^^ Nie chciałam brać parringu JongKey ponieważ dobrze wiem że gdzieś jest ff na temat takiego rodzeństwa... więc wzięłam młodszego i starszego Lee!  Mam nadzieję że ten one shot się wam spodoba;) 



Tytuł: Ja i mój brat
Parring: OnTae



Zawsze go podziwiałem... mojego brata. Był taki... idealny... Lubiany przez wszystkich inteligenty i przystojny... Ta... zawsze go podziwiałem i...kochałem. Ale to niebyła taka miłość jak pomiędzy normalnym rodzeństwem. Ja się w nim naprawdę zakochałem. Ale czy on to wiedział? Może się domyślał...? Nie wiem... Ciągle go widziałem z jakimiś dziewczynami ... czułem wtedy  silny ból w okolicy klatki piersiowej..   Czy byłem zazdrosny...? Zawsze próbowałem być choć trochę jak on... i zawsze starałem się być  blisko niego. A najczęściej pod pretekstem pomocy w nauce. Zawsze się potem trochę dziwił ponieważ okazywało się że wszystko umiałem... Pewnego dnia starszy był cały czas jakiś taki smutny...jednak niechciał powiedzieć o co chodzi i upierał się że nic się nie stało.  Gdy starszy skończył mi pomagać z matematyką i wychodziliśmy z pokoju o coś się potknąłem i przewróciłem. Brat chciał mnie złapać jednak mu się to nie udało i razem zemną runął na podłogę. Po chwili gdy gdy otworzyłem oczy zorientowałem się jak wylądowaliśmy... Ja leżałem na plecach a starszy na mnie.  Próbowałem coś zrobić ale tamten mi na to nie pozwolił ponieważ wpił się w moje usta... Przez chwilę nawet ledwo myślałem...ale szybko sam odwzajemniłem pocałunek. W końcu... taka okazja może się nie powtórzyć! Brat... którego kochałem od tak dawna i tak mocno... to było jak sen! Leżeliśmy tak przez jakiś czas. Ale dla mnie był to najszczęśliwszy jak dotąd...
Gdy starszy się podniósł nie wiem czy mi się zdawało ale... w jego oczach zobaczyłem łzy... a gdy już był przy drzwiach zaczęły mu one spływać po policzkach...  Nawet po tym zachowywał się jakby nic podobnego  nigdy nie miało miejsca. Jakiś czas  później dowiedziałem się że brat bierze ślub... ustawiony...

5 komentarzy:

  1. Jej rzadko czytam yaoi ale dziś postanowiłam że przeczytam coś ma szybko i Kurde teraz będę cały dzień chodziła i myślała tylko o tym . Bardzo fajne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faajne XDD ♥
    Zapraszam do przeczytania też mojego one shota :) XD
    http://shineepolishyaoi.blogspot.com/ :D
    Hwaiting~ :D XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocne... Nie spodziewałam się tego pocałunku, ani tego ślubu... Udowadniasz mi coraz to bardziej, że potrafisz nieźle zaskoczyć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, naprawdę. Zaskoczenie było ^ ^
    Pozwolę sobie zaprosić do mnie : )

    http://shineestoriess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Niezbyt lubię ten paring, ale zaskoczyłaś ;D

    http://yaoi-kpop-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń