środa, 17 października 2012

Stand By Me -rozdział 8

Myślałam nad tym czy nie zacząć dodawać drugiej historii którą niedawno zaczęłam pisać... Jak na razie mam pomysł i pierwszy rozdział.. :) Tylko że ja nigdy nie wiem czy to co piszę nadaje się (to chyba odpowiednie określenie ...) na bloga więc przedtem daję to do przeczytania mojej przyjaciółce Hikari która ocenia... fanfick. Moim zdaniem wszystko się nadaje mimo że tak nie jest ;D Tak więc jeżeli powie że jest dobry.. możliwe że dam go wam do przeczytania! Co myślicie? :) 

PS W tym rozdziale piszę jako KiBum  ;)



Czy on się w ogóle liczy z moimi uczuciami? Ciągle mnie rani i...   ... co za idiota! 
-Tylko ty (chlip) mnie rozumiesz...(chlip) - powtarzałem będąc w ramionach Taemin'a on głaskał mnie po głowię

Tae... on jest i był przy mnie przez cały czas... w takich chwilach... Zawsze mnie pociesza i pomaga... a to przecież ja jestem jego hyung'iem Czy to więc ja nie powinienem mu pomagać i go wspierać? 

Od tamtego ...zdarzenia... minęło już 5 dni. Już nie tylko do niego nie mówiłem ale starałem się na niego nie patrzeć... Nie potrafię... po tym co mi zrobił... a gdy on pojawia się w tym samym pomieszczeniu co ja... staram się go natychmiast opuścić...  Niedawno dostałem propozycję sesji zdjęciowej.. wszystko super.  Spoko miejsce... dobrze płacą... ale... była jedna rzecz przez którą ciągle się wahałem... JongHyun...
Na wszystkich zdjęciach mieliśmy być razem... ludziom zawsze podobało się jak zachowujemy się i wyglądamy razem... wiec zachciało im się zdjęć na których wyglądalibyśmy jak bracia... Ponieważ powiedziałem nie powiedzieli abym się jeszcze trochę zastanowił i że zadzwonią jeszcze następnego dnia. Gdy młody to ode mnie  usłyszał od razu zaczął mnie przekonywać żebym tam jednak poszedł. Powtarzał że to praca a ja wcale nie muszę z nim rozmawiać! Wreszcie się zgodziłem. Ale pod jednym warunkiem - ma tam być zemną!

Na sesję miałem pojechać za około 2h więc wziąłem prysznic i pooglądałem z młodszym i starszym Lee jakiś program w telewizji. Potem wreszcie pojechaliśmy. Niestety ja i BlingBling musieliśmy jechać tym samym samochodem... starałem się więc jak to robię w domu nie zwracać na niego uwagi i rozmawiałem z młodym. Gdy dojechaliśmy zaraz zaczęli poprawiać mój wygląd. Jakby jeszcze  było coś do poprawiania! Makijaż teraz w połowie zakrywał moją śliczną buźkę... No i ubrania które mi dali... no... trochę lepiej wyglądały jak już je ubrałem...        Sesja... szczerze mówiąc też  była okropna. I już mi tu nie chodzi o ubrania... nic z tych rzeczy! Tylko przez cały czas musiałem być blisko z JongHyun'em...! Najpierw kazali na się o siebie opierać.. a potem przytulać i trzymać za ręce... i to wszystko jeszcze z wymuszonym bananem na  gębie! W  trakcie robienia zdjęć kontem oka zauważyłem że brunet raz lub 2 razy coś do mnie mówił.. wtedy go nie słuchałem i starałem się skupić na własnych myślach lub Taemin'nie który stał obok i mi kibicował. PRZERWA Odetchnąłem z ulgą... trzeba przyznać że nawet zwykłe pozowanie do durnych zdjęć może być całkiem męczące... Cały czas siedziałem z maknae starając się być jak najdalej do starszego. Zaraz ktoś mnie zawołał i obaj poszliśmy by obejrzeć zdjęcia które mi zrobiono. No... trzeba przyznać że niebyły  takie złe... dobry fotograf... i tak wspaniały model jak ja.. zawsze mogą sprawić że nawet najgorsze ciuchy będą świetnie wyglądać. Wiem wiem... skromny jestem
-Idę po coś do picia. Co chcesz? -zapytał młody
-Nic... nie chce mi się pić... - tamten wzruszył ramionami i poszedł. Jednak przez dłuższy czas chłopak nie wracał... a zauważyłem że JongHyun ciągle patrzy się w moją stronę... zacząłem się trochę martwić... nie tylko  o młodszego ale też o siebie... Minęły z 2-3 minuty i zauważyłem że brunet zmierza w moją stronę więc szybko zerwałem się z krzesła na którym siedziałem i zacząłem iść jak najdalej od niego. Jednak po chwili zauważyłem że ten dalej idzie w moją stronę. Poszedłem znowu w zupełnie inną stronę a ten za mną ..
Po chwili już przerażony przyspieszyłem a tamten zrobił to samo. Nie wiedziałem co robić i gdzie iść... Gdzie do cholery jest Taemin?! Starałem się nie odwracać i iść przed siebie. Aż wreszcie zorientowałem się  że nie mam już gdzie pójść... została tylko toaleta.

Nie wiem..może po prostu zamknę się w kabinie i nie wyjdę  dopóki nas nie wezwą na dalszą część sesji?! 

 Szybko do niej wszedłem  a starszy za mną. Gdie teraz? Co dalej? Już nigdzie indziej niemogłem uciec... Wszedłem i natychmiast zamknąłem się na zasuwkę w kabinie.  ... sam nie wiem  czego dokładnie się bałem...
-KiBum... -głos dobiegał zza drzwi kabin... to był wokalista. Nieświadomie zacząłem drżeć. -Bumie... proszę cię wyjdź...i.. wysłuchaj mnie...
-Idź... odejdź ode mnie!
-Bumie...
-Zostaw mnie!
-Jak nie chcesz wyjść.. to chociaż mnie wysłuchaj... proszę...- milczałem. A gdy mówił usłyszałem jak dotyka rękoma drzwi od kabiny.  Tamten zaczekał chwilę na jakąkolwiek odpowiedź. Jednak gdy zrozumiał że nic nie chcę powiedzieć zaczął mówić - Bumie... ja naprawdę cię... przepraszam. ja nie chciałem... eh... Możesz mi nie wierzyć ale ja wtedy mówiłem prawdę! Kocham cię! - cicho jęknąłem a po moich policzkach popłynęły łzy. - Kocham cię.. i... przepraszam.. Wtedy jak mówiłem że jesteś... pedałem.... ja naprawdę  nie chciałem... (chlip) - usłyszałem jak starszy pociąga nosem. Płakał...  na pewno tak było... - Bumie... przepraszam...  ... (chlip) - nie wiem co się stało... coś pokierowało moim ciałem... samo nagle zaczęło się ruszać. Złapałem za zamek przekręciłem go i powoli otworzyłem drzwi. Przede mną stał JongHyun... cały mokry od łez... parzył na na mnie wzrokiem smutnym  niczym porzuconego szczeniaczka... Ciągle w nie patrzyłem... w ich odbiciu...wydawało mi się że widzimy prawię dokładnie to samo... Przez chwilę tak jeszcze się w siebie patrzyliśmy...bez słowa... a z naszych oczu wciąż wypływały łzy...
-Przepraszam... - powtórzył starszy Kim. Łzy zaczęły wypływać jeszcze bardziej z moich oczu. Poczułem coś... dziwnego w okolicach klatki piersiowej. Znowu... moje ciało znowu zaczęło się samo poruszać... rzuciłem się na chłopaka i wpiłem się w jego usta... pocałunek został odwzajemniony... dosłownie od razu... ponieważ wydaje mi się że on... chciał zrobić dokładnie to samo... i w tym samym  czasie... Zaczęliśmy się namiętnie i bez opamiętania ...całować... Wplotłem dłonie w jego miękkie włosy... Zaczęliśmy się kiwać chyba w każdą stronę tracąc równowagę aż w końcu wylądowaliśmy razem na zamkniętej klapie od toalety... Ciągle się całowaliśmy...nie mogłem się opanować... nawet tego nie chciałem... to było jak sen! Starszy siedział na mnie okrakiem. Nagle poczułem jak jego ręka wsuwa się pod moje spodnie i zaczyna dotykać mojej nabrzmiałej męskości. Zaczął go masować... a mi... było coraz lepiej.W ogóle się nie opierałem...  wtedy usłyszałem jak drzwi od toalety się otwierają...  a w nich staje przerażony Taemin... rozglądający się... najwyraźniej za mną. gdy Dino też sie zorientował że ktoś sie pojawił. Od razu wyjął rękę z moich spodni i przestał mnie całować Maknae podbiegł do nas odciągnął ode mnie starszego i przywalił mu w twarz... Widać było że mocno...  a uderzonego bardzo bolało... ponieważ Tae ostatnio trochę pakował... a zresztą zawsze był silniejszy niż się wydawało.
-Co ty wyprawiasz?! -zaczął się drzeć na chłopaka.-K-KiBum wszystko w porządku? - zapytał się mnie. A zaraz potem wrócił do wrzeszczenia na BlingBling'a. Ja i wydaje mi się że i JongHyun w ogóle go nie słuchaliśmy tylko gapiliśmy się w siebie trochę zdziwieni i trochę przerażeni tym wszystkim co właśnie miało miejsce,  Zaraz po tym zacząłem go uspokajać ...  Jednak ten nie chciał tego zrobić...Powiedział tylko że sesja jednak skończona i mamy wracać do domu. Przez całą drogę powrotną którą przebyliśmy samochodem nikt się do nikogo nie odezwał...

3 komentarze:

  1. To było świetne ^^
    Czekam na c.d <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh wreszcie do czegoś doszło... no prawie xD całkiem fajna historia, ale z racji tego że shinee nie słucham nie za bardzo ogarniam kto jest kto heh. Ale nie szkodzi. Podoba mi się i czekam na więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie wiesz kto jest kto to idź do POSTACI są tam wszystkie wypisane i są zdjęcia. A znajduje się po prawej stronie strony;)

      Usuń