niedziela, 24 marca 2013

Dlaczego tacy jesteście? T.T

Ostatnio coraz częściej dodaję na bloga ankiety. Pytam się was w nich np o to jak chcecie aby rozdział się zakończył... itd. :) A wy..? Nie odpowiadacie :( A im szybciej pojawią się wasze odpowiedzi tym szybciej pojawi się nowy rozdział!! :) Tyle osób odwiedza mój blog... a tylko 2-3 zagłosują w ankiecie! :o :/
Ostatnio zadałam wam pytanie czego chcecie najbardziej...
Nowych rozdziałów Stand By Me
Nowych rozdziałów Day After Day
Nowej wieloczęściówki OnTae
czy one shot'ów z paringami poza SHINee
zadałam to pytanie ponieważ nie wiem na czym mam się najbardziej skupić... mam teraz niewiele czasu na pisanie a mnóstwo pomysłów w głowię i nie wiem co robić
Skoro nie reagujecie na ankietę to piszcie tu w komentarzach!  Pamiętajcie że im szybciej i więcej będzie odpowiedzi tym szybciej coś napiszę! :) Czekam na wasze odpowiedzi

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem powinnaś o większości tych spraw decydować sama. Rozumiem, że zależy ci na zdaniu czytelników, ale w gruncie rzeczy, to ty masz tutaj najważniejsze zdanie.
    Same ankiety są czymś dobrym, ale powiem ci, że np ja ich nie zauważyłam. Najlepiej jest poinformować czytelników, że pojawiła się ankieta, bo jest więcej takich osób jak ja i po prostu nie wiemy, że o coś nas pytasz. Chętnie bym odpowiedziała, ale tego nie zrobiłam. Sama wiesz już czemu.
    Co do pytania zadanego w tej notce: chętnie poczytałabym nowy rozdział Day After Day, bo rozdziałów tego opowiadania jest dużo mniej, a chciałabym poznać dalszą fabułę.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Natalii i myślę, że czytelnicy wolą dowiedzieć się w samym opowiadanku, jak ono się zakończy, a nie już w ankiecie ;)
    Ja bym chętnie poczytała OnTae ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle pytam się o to czy ma być szczęśliwe czy odwrotne zakończenie... więc nie bardzo zdradzam tym fabułę...
      moja wina że zawsze mam pomysł na oba? >.<

      Usuń
    2. Tak czy siak myślę, że wolą być zaskoczeni >.<

      Usuń
  3. Ja też nawet nie zauważyłam ankiety. Często wchodzę na blogi przez komórkę, a tam ankiety nie rzucają się w oczy. Poza tym zazwyczaj sprawdzam na blogerze czy są jakieś nowe rozdziały na obserwowanych przeze mnie blogach. Mam nadzieję, że chociaż trochę mnie to usprawiedliwia, ale od tej pory spróbuję częściej zaglądać na wypadek ankiet. Też uważam, że najlepiej byłoby poinformować o ankiecie w jakiejś notce, bo zostanie to zauważone przez większe grono twoich czytelników. W każdym razie spróbuję się poprawić w przyszłości, a jeśli chodzi o rozdział to wybrałabym Day After Day.Jestem ciekawa dalszych losów. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz ale na telefonie nie widze ankiet :< na wersji mobilnej ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz za ankiety, na pewno zajrzę ^^
    Nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award: http://love-and-scary.blogspot.com/2013/03/however-dreams-to-come-true-4.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz zły link podałam
    http://lovecandoanything-yaoi.blogspot.com/2013/03/because-i-love-you-11-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń