czwartek, 21 lutego 2013

Poczekajcie jeszcze chwilę

Wybaczcie że tak długo nic nie dodaję ale ostatnio mam takie urwanie głowy że nie mam kiedy... :/
Ciągle biegam po lekarzach albo robię jakieś durne plakaty do szkoły... uczę się wierszy albo do sprawdzianów... no i jeszcze nadrabianie za dni w które byłam u lekarza... Niema kiedy pisać i przepisać!
>.< Mam w głowie tyle pomysłów i nie mogę ich przelać na papier... :/ Pieprzona szkoła!!! xD Obiecuję że niedługo coś dodam! :) Niedługo powinno zrobić się luźniej więc będę miała czas... chociaż... moja siostra przyjeżdża na ten weekend... :/ Nie wiem... zrobię co mogę

Nie chcę żeby mój blog skończył tak jak wiele innych i zakończył się po kilku miesiącach! Będę go prowadziła długo! Bardzo długo!!! Nawet jak nowe historie okażą się bezsensu!!! xD

Przepraszam że musieliście przeczytać coś tak dziwnego     dobranoc...

4 komentarze:

  1. Nie przepraszaj :P Jak to mawiają: kocha, to poczeka! Mam tu na myśli, że czytelnik, który kocha to, co tworzysz (czyt. przykładowo ja) poczeka, choćby nie wiem co.
    Tak więc, zajmij się swoimi sprawami a my cierpliwie poczekamy ;) Przy okazji, cieszę się, że nie zawieszasz bloga ani nic z tych rzeczy, bo tak jak wspomniałaś, wiele blogów tak kończy po krótkim czasie... Jak dobrze, że twój nie :)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością i życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nominowałam Twojego bloga :)
    http://opowiadaniashinee.blogspot.com/
    weny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę czasu na pisanie ;D


    ________________________________
    Hejka, sory za spam, ale :
    Lubisz K-Pop, J-Rock lub inną muzykę azjatycką ? Chcesz żeby w Bravo były plakaty ? Podpisz się, skopiuj tę wiadomość i poślij dalej !
    http://www.petycjeonline.com/plakaty_zespoow_azjatyckich_w_bravo

    OdpowiedzUsuń