niedziela, 24 listopada 2013

5 rozdziałów

Hej wszystkim. Tak wiem że chcecie mnie zabić za to że tak długo się nie odzywam i nie dodawałam notek... no cóż. Ostatnio moja wena zaczęła mnie zabijać a dokładniej... nie dawać spać >.< Dzisiaj cały dzień pisałam dla was opowiadanie ^_^ Jest to 2min które się składa z 5 rozdziałów.
Moim zdaniem całkiem  różni się od reszty moich ficków... ale to tylko moje zdanie :) Postanowiłam że będę je dodawać mniejwięcej co piątek.
Tak więc od dzisiaj mam 5 dni na przepisanie 1 rozdziału i wymyślenie tytułu. To drugie naprawdę mi nie idzie :(

Zauważyłam że lajki na facebook bardzo podskoczyły w górę... cieszę się<3 Naprawdę bardzo bardzo się cieszę <3 W końcu kiedy dodawałam ostatni post było tam około ...14 lajków? Może 16. A teraz 87 o.o
Informacje co do rozdziałów będę umieszczała tam bo w końcu po to stworzyłam ten fanpage :3

Mam nadzieję że przeczytacie i spodoba wam się to opowiadanie <3

2 komentarze:

  1. nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeku, chce 2min'a <3 Kocham twojego bloga, jest bardzo fajnie prowadzony i ten styl pisania ^^ Życzę weny :)
    Zapraszam do siebie http://shinee-fanfic-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń